Друкарня «ВОЛЬФ» рішуче входить в сегмент рулонного друку

Друкарня «ВОЛЬФ» рішуче входить в сегмент рулонного друку

05.05.2017

Друкарня «Вольф» переважно тримає лідируючі позиції серед українських друкарень, що інвестували протягом 2015 р. значні кошти в оновлення машинного парку.

На початку 2015 року компанія відкрила нову виробничу площадку в Прилуках, інвестувала кошти в додатковий друкарське та поліграфічне обладнання, встановлене на головній площадці друкарні Вольф р. в Київ, розташованої по вул. Сирецька 28/2. У березні заявивши про вихід на ринок Європейського Союзу, закінчує рік на ще більш мажорній ноті:

Компанія Вольф вийшла на нову ринкову нішу – рулонного друку, інвестувавши кошти в покупку машини з газової сушкою (технологія heat-set) KBA Compacta 213.

Розвиток за будь-яких обставин

Друкарня «Вольф» завжди йде проти течії, своїми діями підтверджуючи, що розвиватися можна всупереч обставинам. Обставини, в яких опинилася українська економіка, всім відомі: гривня падає, знижується платоспроможність населення, друкарні щодня змушені думати про виживання. Але ніяк не про технічне переоснащення! А адже саме «гонка поліграфічних озброєнь» -- один з факторів підвищення конкурентоспроможності вітчизняної поліграфії.

Не секрет, що сьогодні українські друкарні можуть розраховувати лише на три джерела оновлення технологічного парку – інвестиції з Євросоюзу за успішної інтеграції України в структури ЄС, позикові гроші за умови зростання економіки або власні кошти, які якимось чином заробити.

В перше віриться – але не в найближчому майбутньому.

Банківське кредитування всередині країни отримати проблематично, так як поліграфія в умовах кризи не відноситься до числа перспективних для банкірів галузей. Насторожено, з цілком зрозумілих причин, ставляться до українських позичальників і західні банківські структури та страхові компанії.

Тому вітчизняним друкарням сьогодні нічого не залишається, крім як заробити кошти самостійно. Для цього необхідні два критерії – збільшити обсяг замовлень і розширити можливості машинного парку.

У 2015 р. Імперія «Вольф» розширила свій вплив на українському поліграфічному ринку і стала ще потужнішою, ніж раніше. До шести представництвам (Дніпропетровськ, Запоріжжя, Львів, Одеса, Прилуки, Харків) додалося ще п'ять дилерів (Вінниця, Полтава, Ужгород, Кам'янець-Подільський та Херсон).

«Жирної» точкою в тріумфальному ході Друкарні «Вольф» у 2015 р. став вихід у нові ринкові ніші – рулонного друку. Компанія інвестувала кошти в купівлю рулонної машини з газової сушкою (технологія heat-set) KBA Compacta 213.

«Головна перевага машини KBA Compacta 213 -- її сумісність як з мелованными, так і з газетними паперами. Це стало можливим завдяки спеціальній конструкції барвистого і зволожуючого апаратів. Комп'ютерне управління спрощує процес друку і забезпечує контроль всіх найважливіших функцій і параметрів», -- розповідає директор Друкарні Ігор Вольф.

KBA Compacta 213 друкує на легкокрейдованому папері масою від 45 г/м2, барвистістю «4+4», а також на крейдованому папері масою 60-115 г/м2. KBA Compacta 213 дозволяє отримувати на виході з машини блоки об'ємом 16А4, 8А4, 8А3, 4А3, барвистістю «4+4». Ця машина – чудовий інструмент для сверхоперативного виробництва повнокольорових журналів, рекламних каталогів, брошур значними тиражами (8-10 тис.). Залишилося тільки привернути замовлення і підкорити ринок heat-set-друку. А саме це – одна з задач Друкарні «Вольф».

Нові можливості

Поява обладнання рулонної друку значно розширило можливості Друкарні «Вольф».

«Ми стали ще потужнішими. А, значить, можемо задовольнити будь-які запити найбільш крупних промислових компаній в Україні, лідерів різних галузей промисловості. Сьогодні саме «Вольф» є Друкарнею, здатної ефективно реалізовувати комплексні рекламні компанії замовників», -- підкреслює керівник філіальної мережі Друкарні «Вольф» Тетяна Петрик.

Друкарня «Вольф» стала більш гнучкою. Раніше компанія друкувала на папері масою від 70 г/м2, тепер «Вольф» може запропонувати замовникам можливість друку на папері масою від 45 г/м2. Це дозволить знизити витрати на матеріали для друку і скоротити витрати видань. Замовники Друкарні «Вольф» отримають можливість збільшити тиражі без додаткових витрат на друк і поліпшити логістику, так як маса готового виробу, надрукованого на менш щільному папері, істотно знижується.

Якість друку Друкарня «Вольф» тепер стало ще більш високим. Адже рулонна heat-set-друк забезпечує рівень якості, який де-факто є орієнтиром для всіх без винятку провідних видавничих будинків у світі.

«Наш досвід в додрукарської підготовки видань у комплексі з високою якістю друку на heat-set машині доведеться до двору і редакціям журналів, і представникам досить бурхливо розвивається в Україні індустрії рітейлу. Каталоги, інформаційні буклети торгових мереж, листівки і флаєри для найбільш масових рекламних компаній – все це тепер ми, Друкарня «Вольф»!», -- резюмує директор з розвитку Друкарні «Вольф» Павло Дубровін.

Довідка: «Всеукраїнська мережа друкарня Вольф» – один з лідерів поліграфічного ринку України. Працює на ринку з 1995 року. У 2009 році було прийнято рішення про розвиток філіальної мережі друкарні. У 2013 відкрито перший онлайн супермаркет поліграфії WOLF.UA . На сьогоднішній день має представництва в Дніпропетровську, Запоріжжі, Львові, Одесі, Прилуках, Харкові і вже успішно розпочали роботу нові дилери в п'яти регіонах України Вінниці, Полтаві, Херсоні, Кам'янець-Подільському та Ужгороді. У 2015 р. Друкарня «Вольф» заявила про вихід на ринок Європейського Союзу. Компанія протягом року у чотири рази розширила виробничі потужності, інвестувавши кошти в придбання рулонного обладнання з газової сушінням KBA Compacta 213, розширення парку листового офсетного, післядрукарське обладнання.

підготовлено головним редактором журналу Print Plus Агарковим Ігорем

Слідкуйте за новинами у соціальних мережах: