Як компанії розкрутити себе?

Як компанії розкрутити себе?

05.05.2017

Ми знаємо історії компаній, які маючи відмінний продукт, програли. Це сталося не з вини розробників. Не мало зв'язку з недоробкою продукту, як і з відсутністю реклами. Всьому виною інформація.

Існує проект під назвою TiVo. На території СНД він не поширений, адже створювався в Штатах, і став комерційним провалом. Сталося це тому, що послання TiVo в світ нікого не зачепило, ні журналістів, ні користувачів. А адже технологія геніальна: ви ставите на паузу прямий ефір, записуєте передачі які варто переглянути, система збирає ваші уподобання, і пропонує до перегляду те, що вам буде цікаво. І провал трапився тому, що PR-кампанія не враховувала бажання користувачів, а просто повідомляла факти.

Кожній компанії, як і кожному PR-менеджеру, потрібна настільна книга, згідно з якою вона коммуницирует зовні. Вона дає розуміння продукту. Хто я? Що я? Що я сдесь роблю?

Відповідає на питання про завдання компанії, як вона шукає інвесторів, хто цільова аудиторія, і як вона справляється з ризиками. Все це знаходиться під палітуркою книжки "піар-стратегія".

Стратегія - це ваш F.A.Q. Вивчіть її, випробуйте на практиці, викресліть все зайве, і випробуйте ще раз. Процес повторіть. Адже розуміння комунікації із зовнішнім світом, за межами вашого офісу, визначає успіху ви, або зазнаєте фіаско.

У цьому важливість інформації та комунікації. Побудова відносин з медіа, лідерами думок, вузлами, які пропускають інформацію, може зробити вас таким Petcube, Apple або Uber. Тому інвестиції в знання і PR важливі, як і інвестиції в розробку.

Як отримати передплатників? Як просунути продукт в соціальних мережах? На які тренди спиратися в 2016? Як писати, що б вас читали? Як побудувати PR-стратегію стартапу?

Відповідаємо на питання 12 грудня, на форумі PR Awakens.

Слідкуйте за новинами у соціальних мережах: