Візитка, що в імені твоєму?

Візитка, що в імені твоєму?

05.05.2017

Зміст візитної картки не тільки в тому, щоб надати партнеру Ваші контактні дані, але і в тому, щоб викликати у нього бажання цими даними згодом скористатися. Тому можна розділити наповнення візитки на дві категорії: інформаційну та рекламно-емоційну. Завдання першої - чітко і лаконічно викласти Вашу персональну інформацію, а другий - сформувати позитивне враження про власника візитки.

Оскільки багато одержувачі візитки часто наголошують на ній додаткову інформацію, наприклад, час, коли до Вас найкраще телефонувати, папір повинна бути щільною, однотонною, зручною для запису. Способи виготовлення можуть відрізнятися, будь то офсетний друк, має переваги роздільної здатності, шовкографія, що дозволяє надавати зображенню рельєф або друк на фотографічних установках, що відрізняється високою якістю і оперативністю.

Незважаючи на відсутність в даний час яких-небудь чітких правил, що стосуються параметрів і принципів оформлення візитних карток, слід пам'ятати про те, що візитка - це один з найважливіших компонентів як образу компанії, так і індивідуального стилю її власника.