Друк це більше, ніж паперова реклама

Друк це більше, ніж паперова реклама

04.05.2017

Фахівці, які говорять про маркетингові міфи щодо "смерті друку" часто забувають, чтоуслугі по друку виходять далеко за межі типових паперових виробів, таких як візитні картки, брошури, каталоги та інше. Друковані вироби можуть включати рекламні промо-посуд, магніти, наклейки, ручки, брелки, флешки, підставки, запальнички, і навіть одяг, такі як футболки і кепки, краватки і жилетки.

Вони, зазвичай, розглядатися як подарунки або промо-суверіни, тому сегмент, який їх замовляє, швидше за все, є більш тривалим і постійним споживачем, ніж очікують. Насправді, такі друковані продукти є значущими і дієвими. З цього, відповідно до маркетинговими дослідженнями, для того, щоб показати імідж компанії і заохотити клієнта, результативним варіантом є саме заохочувальні подарунки з логотипом компанії на них.

 Зі звичайною ручки, завдяки брендування (нанесення логотипу компанії), можна створити красивий і практичний інструмент маркетингу. Невеликий рада: будь-який брендований подарунок повинен бути корисним саме на роботі, завдяки чому про Вас дізнаються і почути їх клієнти та партнери. Якщо цей продукт буде практичний і універсальний, його можуть забрати додому і рольки рекламного інструменту він вже не зіграє. Для Вас же, брендовані сувеніри є як подарунком, так і можливістю показати свій імідж на на урочистому заході (наприклад, ручки, чашки, серветки, шелфтокети, флешки та інше).

Загалом, сувеніри є ефективним маркетинговим інструментом, а також способом заохотити клієнта.