Як впливає сезонність на бізнес?

Як впливає сезонність на бізнес?

04.05.2017

Сезонні продажу досить цікава система в світі бізнесу. Будь то зима чи літо, весна або осінь. Кожен сезон відрізняється видом продуктів, які орієнтовані на специфіку цього періоду. Деякі підприємства відчувають значне збільшення продажів, причиною яких є настання свята або сезону. Але деякі створюють цілі бізнес-моделі в певному сезоні. Такі підприємства мають свій пік продажів і спаду, вони можуть бути дуже успішним, але і мають певний період, в якомСезонні продажу досить цікава система в світі бізнесу. Будь то зима чи літо, весна або осінь. Кожен сезон відрізняється видом продуктів, які орієнтовані на специфіку цього періоду. Деякі підприємства відчувають значне збільшення продажів, причиною яких є настання свята або сезону. Але деякі створюють цілі бізнес-моделі в певному сезоні. Такі підприємства мають свій пік продажів і спаду, вони можуть бути дуже успішним, але і мають певний період, в якому можуть отримати найбільший прибуток.

Найбільш важливим аспектом для сезонних продажів є попереднє планування. Якщо компанія не в змозі запланувати свої сезонні дії, їх робота приречена на провал. Маркетинг і планування продажів повинні формуватися на весь рік, орієнтуючись на кожен сезон окремо (тобто розбивати план на сезони піку і спаду продажів). Але не думайте, що можна точно спланувати дії на весь сезон, важливо продумати основну стратегію, чекаючи, що потрібно буде вносити значні зміни, орієнтуючись на причини і наслідки, які з'являються в той чи інший момент. Тому планування заздалегідь має важливе значення, але потрібно обов'язково вносити корективи за фактичними показниками. Маючи план маркетингу, бізнес-планування та навчених співробітників можна гарантувати, що Ваш бізнес різко піде на підйом.

Велика частина планування сезонних продажів займає створення цільової маркетингової стратегії. У жодній іншій бізнес-моделі маркетинг не є ціннішим, ніж у сезонного бізнесу. Маркетинг повинен бути періодичним і стає більш насиченим в міру наближення сезону, досягаючи свого піку, коли сезон починається. Оскільки сезонне підприємство не зобов'язане має регулярну роботу круглий рік, маркетинг повинен бути реалізований так, щоб повідомити своїм потенційним клієнтам про те, що Ви і Ваші продукти чекають свого клієнта. Що потрібно зробити? Кілька штрихів (пряма поштова розсилка, інтернет-маркетинг, повідомлення електронної пошти, зовнішня реклама і т.д) до відкриття сезону і розуміння подальших дій є ключовим.

Наприклад, в поліграфічному бізнесі сезонним товаром є календарі, які, в основному, виготовляються перед початком нового року. Влітку, в основному, і після новорічних свят, обсяги друку трохи сповільнюються, в зв'язку з масовими відпустками і відпочинком. І починаючи з вересня, лютого, друк візиток, флаєрів, плакатів, буклетів, каталогів, календарів набирає обертів. З цього важливо розуміти, що потрібно робити в той чи інший період.