Флаєр все ще інструмент ефективного маркетингу

Флаєр все ще інструмент ефективного маркетингу

04.05.2017

Флаєр ВСЕ ЩЕ ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ

 Флаєри є потужним інструментів маркетингу для Вашого бізнесу або заходи. Надруковані маркетингові матеріали дають Вам шанс створити візуальне уявлення про те, хто Ви і що Ви пропонуєте.

Коли Ви створюєте красиво оформлений флаєр, можна дуже легко залучити потенційних клієнтів з'єднанням красивих зображень і добре продуманої інформацією.

Привабливі флаєри, листівки і буклети прекрасно підходять для використання на конференціях, виставках і при поширенні методом прямого маркетингу. Незважаючи на невеликі розміри, вони можуть передати сильний меседж. Хороший маркетолог може захопити й утримати увагу потенційного замовника саме методом візуального донесення інформації.

А тепер уявіть все друковані рекламні матеріали, які Ви бачили протягом останніх днесколькіх тижнів. А Ви пам'ятаєте які-небудь подробиці про те, що Ви бачили, або навіть ще краще, що вони містили? Те, що зараз хочемо донести, це створення бажаного результату з незабутнім закликом до дії. Для розробки листівки, яка є ефективною, необхідно кілька речей, які Ви повинні врахувати і використовувати правильно при виготовленні Вашого флаєра для забезпечення максимальної результату для аудиторії.

Серед основних пунктів, які потрібно врахувати, є:

  • Використовуйте правильні кольору
  • Визначте категорію, для якої призначені друковані вироби та місця розповсюдження
  • Не використовуйте занадто складний зміст
  • Зосередьтеся на перевагах
  • Обмежте себе двома шрифтами
  • Піспользуйте короткі формулювання
  • Виберіть компанію, яка гарантовано виготовить якісний друкований продукт