Що потрібно знати МАРКЕТОЛОГА при застосуванні фірмового стилю в pos-матеріалах

Що потрібно знати МАРКЕТОЛОГА при застосуванні фірмового стилю в pos-матеріалах

04.05.2017

При будь-якому розкладі необхідно продумувати кілька варіантів відразу.

1. Логотип

Логотип повинен бути універсальним. Але з цим вгадати неможливо, з цього важливо продумати кілька варіантів вашого логотипу: оригінальний, чорно-білий (при друку в 1 фарбу), світлих тонів (при розміщенні на темному тлі, якщо оригінальний логотип темний), темних тонів (при розміщенні на світлому тлі, якщо оригінальний логотип світлий).

2. Фірмові кольори

Традиційною колірною моделлю для друку будь-якої поліграфічної продукції є модель CMYK (поєднання блакитного, пурпурного, жовтого і чорного). При розробці макета на екрані монітора Ви бачите модель RGB. Ці різні колірні моделі означають, що ваш готовий друкований продукт може мати деякі розбіжності з цифровою версією. З цього, якщо кольори є для Вас принципово важливими - замовляйте цветопробу, на якій Ви зможете упевниться про результати кольору на друкарському продукті.


3. Використання колірної моделі пантон

Іноді бажаний колір складно передати стандартної колірною моделлю ЦМІК. У цьому випадку використовують пантон - додаткова сумішевих фарба, в основі якої лежатиме 8 кольорів. Але не поспішайте використовувати пантон. Додаткова фарба в рази збільшить вартість Вашого друкованого продукту. З цього вирішите, чи необхідний Вам пантон.

4. Шрифти

У кожної компанії є свій фірмовий шрифт. Це може бути стандартний, представлений в настройках будь-якої програми, або спеціально підібраний. У разі унікальності фірмового шрифту, важливо перевіряти макети на векторизацію елементів для того, щоб нічого не "полетіло".

5. Використання ефекту "накладення фарб"

Можна використовувати, але обережно. Головне, щоб не виглядало так, ніби Ви не якісно надрукували.

6. Безумовно, виконуйте всі технічні вимоги друкарні при підготовці до друку і тоді Ваш макет буде гарантовано перенесений на папір правильно.