Антикризовий маркетинг - що вжиті?

Антикризовий маркетинг - що вжиті?

04.05.2017

Криза впливає на скорочення попиту на товари. Але не всі підприємства страждають від цього. Існують сегменти ринку, які продовжують не тільки утримувати позиції, але і успішно збільшувати відсотки продажів своїх товарів. Сьогодні до таких ринків належать ринки товарів першої необхідності (їжа, вода), побутова техніка та IT-технології. Але що робити тим, хто не входить в їх число? Для них існує таке поняття як "антикризовий маркетинг".

Антикризовий маркетинг - це спосіб скоротити витрати на рекламу, при цьому збільшити її ефективність. Запитайте - як?

Тут можна писати цілу книгу про способи і методи впливу на ринок в умовах кризи.

Важливо пам'ятати - будь-який спосіб реклами має бути продуманим маркетинговим ходом, а не пострілом в небо.

Що можна зробити в умовах кризи, щоб "зачепити" клієнта? Наприклад, провести скандальну промо-акцію, про яку напишуть в ЗМІ. "Чорний" піар не завжди погано, якщо використаний з розумом.

Здивувати клієнта, щоб він прийшов саме до Вас можна, розробивши красиву, унікальну і незвичайну рекламну поліграфію, яка не тільки приверне увагу, а й змусить клієнта ознайомитися з Вашою пропозицією. Але пам'ятайте, друкована продукція - це інструмент для створення Вашого іміджу, він не "продає", а лише допомагає в досягненні мети.


Можна розробити ексклюзивну зовнішню рекламну конструкцію.


Методів - тисячі. Головне, визначити найоптимальніші для свого бізнесу і негайно діяти.

Адже, як то кажуть, без реклами, може працювати тільки монетний двір :)